Išrašas
PATVIRTINTA
Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. A-1010
(su 2021-03-15 Nr. A-204 ir 2021-05-31 Nr. A-475 pakeitimais)
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Buhalteris turi atitikti šiuos reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį (neuniversitetinį) buhalterinį išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnį kaip 1 metų buhalterinio darbo stažą;
5.3. žinoti ir išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės ir savivaldybių biudžetų sudarymą, vykdymą, biudžetinių įstaigų apskaitos tvarkymą, finansinę atskaitomybę;
5.4. išmanyti ir mokėti taikyti praktiškai Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus;
5.5. išmanyti buhalterijos dokumentų įforminimo tvarką ir reikalavimus, būti susipažinęs su savivaldybės administracijos buhalterinės apskaitos organizavimo tvarka;
5.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
5.8. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Buhalteris vykdo šias funkcijas:
6.1. tvarko gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų savivaldybės tarybai nuosavybės teise priklausančiuose pastatuose nuomos mokesčio apskaitą;
6.2. išrašo sąskaitas faktūras už nuomos paslaugas;
6.3. pateikia seniūnams gyvenamųjų patalpų nuomos mokesčio skolininkų sąrašus;
6.4. kontroliuoja patalpų sutarčių galiojimo laiką;
6.5. apskaičiuoja mokesčius už valstybinius vidaus vandenų fondo vandens telkinius ir išrašo sąskaitas faktūras;
6.6. tikrina seniūnijos darbuotojų pateiktus pinigų priėmimo kvitus, išrašo kasos pajamų orderius;
6.7. tikrina savivaldybės tarybos narių pateiktas apyskaitas už kanceliarines prekes, pateikia jas apmokėti;
6.8. tikrina seniūnaičių pateiktas ataskaitas už kanceliarines prekes, pateikia jas apmokėti;
6.9. apskaito ir nuvertina teismų priteistas sumas;
6.10. skaičiuoja delspinigius pagal teismų priteistas sumas;
6.11. tvarko ilgalaikių įsipareigojimų apskaitą;
6.12. formuoja memorialinius orderius Nr. 2 (vietinės rinkliavos, gautos iš fizinių ir juridinių asmenų Swedbank), Nr. 3, Nr. 14, Nr. 24;
6.13. pildo buhalterinės apskaitos biudžetines atskaitomybes ir finansines atskaitomybes, atsiskaito su savivaldybės administracijos Finansų skyriumi, ministerijomis ir kitomis institucijomis;
6.14. rengia ir teikia administruojamų projektų mokėjimo paraiškas lėšų gavimui, savivaldybės administracijos Finansų skyriui;
6.15. tvarko balansinių sąskaitų Nr. 2211001, Nr. 2212001, Nr. 2251001, Nr. 2251003, Nr. 2252001, Nr. 2252003, Nr. 2253001, Nr. 2253003 ir nebalansinės sąskaitos Nr. 0400001 analitinę apskaitą ir kas mėnesį šių sąskaitų likučius suderina su likučiais Didžiojoje knygoje ir buhalterinės apskaitos programoje LABBIS;
6.16. saugo buhalterinius dokumentus, pagal reikalavimus įformina, nustatyta tvarka perduoda juos darbuotojui, atsakingam už archyvo tvarkymą.
7. Buhalteris vykdo kitus Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir pavedimus pagal kompetenciją.