Išrašas
PATVIRTINTA
Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2017 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. A-220
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą aukštesnįjį arba specialųjį vidurinį išsilavinimą;
5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, piliečių ir kitų asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, gyvenamosios vietos deklaravimą, asmens duomenų apsaugą, dokumentų valdymą, rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą;
5.3. turėti raštvedybos įgūdžių;
5.4. mokėti dirbti kompiuterinėmis Microsoft Office programomis, kita organizacine technika;
5.5. gerai mokėti lietuvių kalbą, išmanyti kalbos kultūros pagrindus;
5.6. mokėti sisteminti informaciją;
5.7. būti atidus, pareigingas, turėti gerus bendravimo įgūdžius.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Specialistas atlieka šias funkcijas:
6.1. rengia ir tvarko dokumentus vadovaudamasis Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, valstybės įmonės Registrų centro direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais ir savivaldybės institucijų teisės aktais;
6.2. tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą pagal Gyvenamosios vietos deklaravimo taisyklių, patvirtintų valstybės įmonės Registrų centro direktoriaus įsakymu, (toliau – Taisyklės), reikalavimus:
6.2.1. priima nustatytos formos prašymus įtraukti asmenis į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, priima (reikalauja) kitus (-ų) Taisyklėse nustatytus (-ų) dokumentus (-ų);
6.2.2. tikrina deklaracijos ar prašymo įrašus (deklaravimo duomenis) ir įrašus pateiktuose dokumentuose pagal Taisyklių reikalavimus;
6.2.3. tikrina, ar asmenys, kurie prašo įtraukti juos į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, nėra deklaravę gyvenamosios vietos;
6.2.4. registruoja deklaracijas ir prašymus įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
6.2.5. įrašo nustatyta tvarka deklaravimo duomenis į Gyventojų registro centrinę duomenų bazę, pagal iš asmenų gautus prašymus, iš valstybės institucijų ir įstaigų gautus pranešimus, teismų sprendimus deklaravimo duomenis taiso, keičia ar naikina;
6.2.6. registruoja deklaracijas asmeniui atvykus gyventi į Lietuvos Respubliką ar pakeitus gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje;
6.2.7. priima sprendimą dėl deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ar naikinimo;
6.2.8. tikrina duomenis, gautus iš valstybės institucijų ir įstaigų;
6.2.9. palaiko nuolatinius ryšius (keičiasi informacija) su valstybės institucijomis ir įstaigomis, išduodančiomis asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, su valstybės įmone Registrų centru;
6.2.10. sudaro ir tvarko gyvenamosios vietos deklaracijų bylas vadovaudamasis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymu;
6.2.11. tvarko tėvų sutikimų dėl nepilnamečių asmenų išvykimo į užsienio šalis registrą;
6.2.12. registruoja prašymus, išduoda pažymas ir suteikia informaciją patalpų savininkams.
7. Specialistas vykdo ir kitus seniūno pavedimus seniūnijos kompetencijos klausimais.