Joniškio rajono savivaldybė
2018 m. sausio 23 d., antradienis
Biudžetinė įstaiga
Joniškio rajono savivaldybės
administracija
Duomenys kaupiami
Juridinių asmenų registre
Kodas 288712070
Livonijos g. 4, 84124 Joniškis
Tel. (8 426) 69 140
Faks. (8 426) 69 143
El. p. savivaldybe@joniskis.lt
 
Santuokos registravimas

 

Administracinės paslaugos apibūdinimas

Ši paslauga apima prašymo sudaryti santuoką priėmimą, santuokos sudarymo įrašo surašymą, santuokos sudarymo įrašą liudijančio išrašo išdavimą. Prašymas sudaryti santuoką priimamas iš karto, o santuoka registruojama įstatymo nustatyta tvarka. Santuoka registruojama praėjus ne mažiau kaip vienam mėnesiui nuo prašymo įregistruoti santuoką padavimo dienos. Dėl santuokos registravimo asmenys gali kreiptis į bet kurią civilinės metrikacijos įstaigą.

Teisės aktai, reglamentuojantys administracinės paslaugos teikimą

1. Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas

2. Lietuvos Respublikos civilinės būklės aktų registravimo įstatymas

3. Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymas

4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. gruodžio 28 d. nutarimas Nr. 1274 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. gruodžio 15 d. nutarimo Nr. 1458 „Dėl konkrečių valstybės rinkliavos dydžių sąrašo ir valstybės rinkliavos mokėjimo ir grąžinimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“

5. Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2016 m. gruodžio 28 d. įsakymas  Nr. 1R-334 „Dėl Civilinės būklės aktų registravimo taisyklių ir civilinės būklės  aktų įrašų ir kitų dokumentų formų patvirtinimo“

6. Valstybinės lietuvių kalbos komisijos 2003 m. birželio 26 d. nutarimas Nr. N-2(87) „Dėl moterų pavardžių darymo“

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo

1. Prašymas sudaryti santuoką (pildomas skyriuje)

2. Asmens tapatybę patvirtinantys dokumentai

3. Norinčių susituokti asmenų gimimo liudijimai, jei duomenų nėra Gyventojų registre

4. Ištuokos liudijimas, jei asmuo yra ištuoktas; ar buvusio sutuoktinio mirties liudijimas, jei asmuo yra našlys, kai šie duomenys neįtraukti į Registrų centro duomenų bazę

5. Jei norintis susituokti asmuo yra užsienio valstybės pilietis, jis privalo pateikti savo kilmės valstybės kompetentingos institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį, kad santuokai nėra kliūčių. Jei nuolat Lietuvos Respublikoje gyvenantis asmuo be pilietybės, pabėgėlis ar užsienietis, kuriam suteikta papildoma apsauga Lietuvos Respublikoje, šio dokumento pateikti negali, jis pasirašo teisingumo ministro nustatytos formos deklaraciją, kuria patvirtina, kad nėra kliūčių sudaryti santuoką

6. Dokumentas, patvirtinantis svarbią priežastį, jei pageidaujama sutrumpinti santuokos registravimo terminą

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti pati savivaldybės administracija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) ir nereikalauti iš asmens

1. Santuokos nutraukimo akto įrašas, jei asmuo yra ištuoktas.

2. Mirties akto įrašas, jei asmuo yra našlys

3. Gimimo akto įrašas

Administracinės paslaugos teikėjas

Vyta Augustauskienė, Teisės ir metrikacijos skyriaus vyresnioji specialistė, tel. (8 426)  69 150, el. p. vyta.augustauskiene@joniskis.lt
Jūratė Citkovienė, Teisės ir metrikacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja,
tel. (8 426)  69 150, el. p. jurate.citkoviene@joniskis.lt

Administracinės paslaugos vadovas

Jūratė Citkovienė, Teisės ir metrikacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja,
tel. (8 426)  69 150, el. p. jurate.citkoviene@joniskis.lt

Administracinės paslaugos teikimo trukmė

1 mėnuo nuo prašymo padavimo dienos ar 2 savaitės nuo prašymo padavimo dienos, jei trumpinamas santuokos registravimo terminas

Administracinės paslaugos kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)

20 Eur už santuokos registravimą.

60 Eur už santuokos registravimą savivaldybių tarybų nustatytose reprezentacinėse vietose arba norinčiųjų susituokti pasirinktose vietose.

2,90 Eur už santuokos sudarymo įrašą liudijantį išrašą.

Mokestis pervedamas Šiaulių apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai, AB bankas „Swedbank“, LT247300010112394300,  įmokos kodas 52847

Prašymo forma, pildymo pavyzdys

Prašymo forma

Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą

II lygis

Administracinės paslaugos teikimo ypatumai

1. Patikrinami ketinančių įregistruoti santuoką asmenų pateikti dokumentai ir Gyventojų registro duomenys.

2. Remiantis pateiktais dokumentais ir Gyventojų registro duomenimis surašomas santuokos akto įrašas, besituokiančiųjų pageidavimu išduodamas santuokos įrašą liudijantis išrašas.

3. Santuokos akto įrašas įtraukiamas į Santuokos sudarymo įrašų registrą SR1. Jis saugomas nuolat byloje 34.57. Įrašo elektroninė versija tiesioginės kreipties būdu siunčiama Registrų centrui.

4. Prašymą patikrinti duomenis, reikalingus santuokos prašymui pateikti, galima pateikti internetu, prisijungus prie metrikacijos paslaugų informacinės sistemos MEPIS.

Būtinų veiksmų atliekant administracinę paslaugą schema

Įvertinkite paslaugą

Jūsų komentaras
Vardas, Pavardė:
El. pašto adresas:
Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje
AntiSpam
komentarų nėra
Į viršų      AtgalSpausdinimo versijaPaskutinis atnaujinimas: 2018-01-03 16:25:21
 
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
Sausis
    2018